Özbelsan Güneş Enerji Santrali hizmete açıldı
Sivas Belediyesi, kendi enerjisini üreten bir belediye olma hedefi doğrultusunda hayata geçirdiği yatırımlarına bir yenisini daha ekledi. Zara ilçesine bağlı Ütük Köyü’nde yapımı tamamlanan 1,2 MW Kurulu güce sahip Özbelsan Güneş Enerji Santrali (GES), düzenlenen törenle hizmete açıldı.Açılış programına Sivas...
Haberi Oku