Başkan Altay Karne Alan Tüm Öğrencileri Tebrik Etti
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 2025-2026 yılı eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajında karne alan tüm öğrencileri tebrik etti. Gençlere seslenen Başkan Altay, “Bizler nasıl eğitim hayatınız boyunca sizlere daha iyi imkânlar sunmak, fırsat eşitliğini güçlendirmek ve...
Haberi Oku