Maltepe’de öğrenciler eğitim yılını piknikle kutladılar
Maltepe Belediyesi’ne bağlı Fındıklı Mahallesi Eğitim Evi’nde eğitim gören öğrenciler, eğitim döneminin sona ermesinin ardından düzenlenen yıl sonu pikniğinde aileleriyle birlikte keyifli bir gün geçirdi. Çeşitli oyunlar ve etkinliklerle renklenen organizasyonda öğrenciler ve veliler hem eğlendi hem de bir araya...
Haberi Oku